Жарғы
Коммуналдық мемлекеттік мекеменің Жарғысы
Шығыс Қазақстан облысы Білім басқармасының" серебрянск технология колледжі"
1.Жалпы ережелер
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының "Серебрянск технология колледжі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мекеме) Жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім берудің немесе орта білімнен кейінгі білім берудің білім беру оқу бағдарламаларын іске асыру жөніндегі функцияларды жүзеге асыру үшін мекеменің ұйымдық - құқықтық нысанында құрылған, заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.
Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық.
Мекеме Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің 1971 жылғы 06 шілдедегі № 545-ө қаулысымен құрылды.
Мекеменің құрылтайшысы Шығыс Қазақстан облыстық әкімдігі болып табылады.
"Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) уәкілетті орган, сондай-ақ оған қатысты мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган болып табылады.
Мекеменің атауы: Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының" Серебрянск технология колледжі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Мекеменің орналасқан жері: индекс 070825, Қазақстан Республикасы, Шығыс Қазақстан облысы, Алтай ауданы, Серебрянск қаласы, Серебрянская көшесі, 158, телефон 8(72337) 21389.
- Мекеменің заңды мәртебесі
Мекеме құрылған болып саналады және заңды тұлға мемлекеттік тіркелген сәттен бастап оның құқықтарына ие болады.
Мекеменің дербес балансы, заңнамаға сәйкес банктерде шоттары, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мекеменің атауы жазылған бланкілері мен мөрі болады.
Мекеме басқа заңды тұлғаның ата-анасы (қатысушысы) бола алмайды.
Мекеме өзінің қарауындағы ақшамен өз міндеттемелері бойынша жауап береді. Мекемеде ақша жеткіліксіз болған жағдайда оның міндеттемелері бойынша Шығыс Қазақстан облыстық әкімдігі субсидиарлық жауаптылықта болады.
Мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде түпкілікті тіркелгеннен кейін күшіне енеді.
- Мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
- мекеме қызметінің мәні білім беру саласындағы оқу - тәрбие , оқу - өндірістік қызмет болып табылады.
- мекеме қызметінің мақсаты техникалық кәсіптік білім берудің, орта білімнен кейінгі білім берудің, кәсіптік даярлаудың (қайта даярлаудың) оқу бағдарламаларын іске асыру болып табылады.
- Қойылған мақсатты іске асыру үшін мекеме мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады:
1) Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес оқу-тәрбие, оқу-өндірістік қызметті жүзеге асыру;
Мемлекеттік жалпы білім беру стандартынан тыс қосымша кәсіптік білім беру қызметтері ұсынылуы мүмкін.
2) кәсіптік даярлықты ұйымдастыру және өткізу. кәсіпорындар (бірлестіктер), ұйымдар мен мекемелер мамандарын, мемлекеттік қызметшілерді, босатылатын қызметкерлерді, жұмыссыз азаматтарды және жұмыспен қамтылмаған халықты қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру;
3) Қазақстан Республикасының аумағында да, одан тыс жерлерде де ұйымдарда, кәсіпорындарда және мекемелерде студенттердің тағылымдамалары мен практикаларын әртүрлі нысандарда ұйымдастыру;
4) мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды оқытудың арнайы жағдайларын ұсыну;
5) оқуға қабылдауды жүзеге асыру:
5.1 білім алушылар құрамына қабылдау конкурстық негізде негізгі орта (негізгі жалпы), жалпы орта (орташа жалпы) бар тұлғалардың өтініштері негізінде жүзеге асырылады. қабылдау емтиханында оң нәтиже алған техникалық және кәсіптік (бастауыш кәсіптік және орта кәсіптік), орта білімнен кейінгі, жоғары (жоғары кәсіптік) білім.
5.2 техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі, жоғары білімі барлар үшін түсу емтихандарын тапсыру нысанын мекеме белгілейді;
5.3 кешенді тестілеу сертификатын(жоғары оқу орындарына түсу үшін ағымдағы жылы кешенді тестілеуге қатысқан өткен жылдардың түлектері) немесе ҰБТ сертификатын (Ұлттық бірыңғай тестілеуге қатысқан ағымдағы жылдың түлектері) ұсынған тұлғалар конкурсқа түсу емтихандарынсыз жіберіледі;
6) білім беру процесі білім алушылар контингентінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу құралдарын педагогикалық негізделген таңдауға негізделеді:
6.1 білім беру процесі мемлекеттік және орыс тілдерінде жүргізіледі. Жеке тұлғаның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беретін оқу бағдарламаларының мазмұнына байланысты мүмкіндігі шектеулі балалар үшін білім берудің әрбір деңгейін алуға қолжетімділік жағдайларын жасау. білім берудің әртүрлі формаларын біріктіруге рұқсат етіледі.
6.2 оқу сабақтарының негізгі түрлері белгіленеді: сабақ, дәріс , семинар, практикалық сабақ, Зертханалық сабақ, кеңес беру, өзіндік жұмыс, оқу және өндірістік практика, курстық жұмысты орындау (курстық жобалау), сондай-ақ оқу сабақтарының басқа түрлері де жүргізілуі мүмкін.
6.3 міндетті сабақтардың білім алушыларының апталық жүктемесі аптасына 36 оқу сағатынан аспайды. оқу сабақтарының кестесі оқу процесінің кестесіне және оқу жоспарларына дәл сәйкес жасалады және оқу жоспарларында көзделмеген сабақтарды қамтымауға тиіс. Оқу сабақтарының саны мен реттілігі оқу жұмыс жоспарымен және сабақ кестесімен анықталады. Кесте білім алушылардың оқу жұмысының біркелкі бөлінуін, оқу жүктемесінің біртіндеп өсуін, оңтайлы ритақ пен еңбек режимін қамтамасыз етеді және қатарынан екі дәрісті қамтымайды.
6.4 монотонды Еңбек кезінде (конвейерлік өндіріс, ұсақ Бұйымдарды құрастыру) жұмыстың әр 50 минутында он минуттық үзілістер сақталады;
6.5 оқу жылының басталу уақыты мен ұзақтығы мен каникулдардың кезектілігін Қазақстан Республикасының Ғылым және білім министрлігі белгілейді;
6.6 білім алушылар оқу топтарына біріктіріледі. Зертханалық - практикалық сабақтарды өткізу кезінде топтар кіші топтарға бөлінуі мүмкін. Топтарды біріктіру дәріс түрінде оқу сабақтарын өткізу кезінде мүмкін болады.
6.7 өндірістік оқыту және кәсіптік практика жасалған шарттар негізінде өндірістік шеберханаларда, зертханаларда, оқу шаруашылықтарында, оқу полигондарында, сондай-ақ басқа да ұйымдарда жүзеге асырылады. Өндірістік оқытуда, өндірістік практикада жұмыс істеу уақыты қызметкерлердің тиісті санаты үшін еңбек заңнамасында белгіленген жұмыс уақытынан аспауға тиіс.
7) Білім беру бағдарламаларын игеру сапасын бағалау бес балдық бағалау жүйесі ( "5" (өте жақсы) "4" (Жақсы), "3" (қанағаттанарлық), "2" (қанағаттанарлықсыз) және кредиттік ("есептелген", "есептелмеген") бойынша жүзеге асырылады.
7.1 пәндер бойынша білім алушылардың білімін ағымдағы бақылау олар бойынша практикалық және семинарлық сабақтар болмаған кезде оқытушы оқу бағдарламасында көзделген міндетті бақылау жұмыстарын (жазбаша тапсырмалар, рефераттар) жүргізу жолымен жүзеге асырылады. Бақылау жұмысы бірнеше нұсқалар бойынша (кемінде 4 нұсқа) немесе жеке тапсырмалар бойынша жүргізіледі.
Міндетті бақылау жұмыстары болмаған жағдайда оқу жоспарына сәйкес дәріс курсымен шектелетін пәндер бойынша үлгерімді ағымдағы бақылау жүзеге асырылмайды.
Мұндай пәндердің тізбесін білім беру ұйымының пәндері (циклдік) комиссиялары айқындайды;
7.2 сынақтар келесі семестрге ауысатын пәндер бойынша өткізіледі, ағымдағы семестрдің оқу жоспарында осы пән бойынша емтихан немесе қорытынды сынақ түрінде аралық аттестаттау көзделмеген. Кәсіби бағалары бар сынақтар ("өте жақсы"," Жақсы"," Қанағаттанарлық"," Қанағаттанарлықсыз") курстық жобалар (жұмыстар),кәсіптік практика бойынша, сондай-ақ тізбесі оқу жұмыс жоспарына сәйкес айқындалатын арнайы пәндер бойынша жүргізіледі;
7.3 курстық жобаларды (жұмыстарды), сынақтар мен емтихандарды қорғау нысанында аралық аттестаттау, бұл ретте курстық жобаларды (жұмыстарды) сынау және қорғау емтихандар басталғанға дейін жүргізіледі;
7.4 білім алушыларды қорытынды аттестаттау арнайы пәндер бойынша қорытынды емтихандарды тапсыру және/немесе дипломдық жобаларды (жұмыстарды) қорғау нысанында жүргізіледі. Арнайы пәндер бойынша қорытынды емтихандар оқу бағдарламаларына сәйкес мынадай нысандарда өткізіледі: ауызша, жазбаша. кешенді емтихандар түрінде. бірнеше арнайы пәндердің сұрақтарын қамтиды;
8) педагогикалық кеңестің шешімі бойынша мекеме басшысының бұйрығымен білім алушылар мынадай жағдайларда оқудан шығарылуы мүмкін:
- өз еркімен;
- басқа білім беру ұйымына ауысуына байланысты;
-егер аралық аттестаттау қорытындысы бойынша үш қанағаттанарлықсыз баға болса;
- денсаулық жағдайы бойынша белгіленген үлгідегі медициналық анықтама негізінде;
- осы Жарғының ережелерін бірнеше рет бұзғаны үшін. оқу пәні, мекеме оқушыларының мінез-құлық ережелері, Ішкі тәртіп ережелері;
- мекеме ғимаратында алкогольдік, есірткілік немесе өзге де уытты мас күйінде болу;
- бұйрықпен белгіленген мерзімде академиялық демалыстан шықпау;
- заңды күшіне енген сот үкіміне сәйкес оқушыны бас бостандығынан айыруға соттау;
- білім алушының қайтыс болуына байланысты;
- білім алушылардың Шарт талаптарын сенімді негізде орындамағаны үшін;
- басқа жағдайларда.
10) мекеме мен білім алушы арасындағы қатынас осы Жарғымен регламенттеледі. мекеменің ішкі тәртіп Ережелерімен, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен.
10.1 білім алушылардың:
1) мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарына сәйкес сапалы білім алу;
2) оқу жоспарларына сәйкес балама курстарды таңдау;
3) ақылы негізде өзінің бейімділігі мен қажеттіліктеріне сәйкес қосымша білім беру қызметтерін, білім алу;
4) мекемені басқаруға қатысу;
5) білім беру ұйымдарында ақпараттық ресурстарды тегін пайдалану, оқулықтармен, оқу - әдістемелік кешендермен және оқу - әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету;
6) Спорт, оқу, акт залдарын, компьютерлік сыныпты және кітапхананы тегін пайдалану;
7) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де қағидаларды қамтиды.
Мекеменің штаттық медицина қызметкерлері дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсетеді және білім алушылар мен қызметкерлердің санитарлық - гигиеналық жағдайына бақылауды жүзеге асырады.
Мекеменің қызметті жүзеге асыруына тыйым салынады. сондай-ақ Жарғыда бекітілген оның қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін мәмілелер жасау.
- Мекеме Қазақстан Республикасының заңдарымен немесе құрылтай құжаттарымен нақты шектелген не басшының жарғылық құзыретін бұза отырып, қызмет мақсаттарына қайшы жасалған мәміле уәкілетті органның немесе Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның не прокурордың талап қоюы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.
- Мекеме басшысының мекеменің жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеттері Еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілік шараларын қолдануға әкеп соғады.
4.Мекемені Басқару
18. мекемені жалпы басқаруды уәкілетті орган жүзеге асырады.
19.Уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен белгіленген тәртіппен жүзеге асырады:
1) мекемені қаржыландырудың жеке жоспарын бекітеді;
2) мекеме мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
3) мекеменің Жарғысына өзгерістер мен толықтырулар енгізуді келіседі;
4) мекеменің құрылымын, оны қалыптастыру тәртібін, мекеменің шешім қабылдау тәртібін айқындайды;
5) мекеме басшысының атқаратын лауазымы туралы құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны босату негіздерін айқындайды;
6) мекеменің құрылымын және шекті штат санын бекітеді;
7) ұсыным бойынша мекеме басшысы мекеменің бас бухгалтерін тағайындауға және қызметтен босатуға келісім береді;
8) жылдық қаржылық есептілікті бекітеді;
9) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге келісім береді;
10) мекеменің мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның келісімі бойынша филиалдар мен өкілдіктер құруға рұқсат береді;
11) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
- Мекеменің мүлкіне қатысты басқаруды Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
- Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) Уәкілетті органмен келісім бойынша мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүргізеді;
2) мекеменің жарғысын бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;
3) Уәкілетті органмен келісім бойынша мекеменің мүлкін жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға мүліктік жалдауға (жалға алуға), өтеусіз пайдалануға және сенімгерлік басқаруға береді;
4) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
- Мекеменің басшысын Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларды қоспағанда, уәкілетті орган лауазымға тағайындайды және босатады.
- Мекеме басшысы мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, уәкілетті органға тікелей бағынады және мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады.
- Мекеме басшысы дара басшылық қағидаттарында әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы Жарғыда айқындалатын оның құзыретіне сәйкес Мекеме қызметінің мәселелерін дербес шешеді. Мекеме басшысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша қажетті шараларды қабылдауға міндетті және ол үшін дербес жауапты болады.
25.Мекеме қызметін жүзеге асырған кезде мекеменің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
2) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда мекеменің мүдделерін білдіреді;
3) шарттар жасасады;
4) сенімхат береді;
5) мекеменің іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқыту және қызметкерлердің біліктілігін арттырудың өзге де түрлері жөніндегі тәртібі мен жоспарларын бекітеді;
6) банк шоттарын ашады;
7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
8) уәкілетті орган тағайындаған қызметкерлерден басқа мекеме қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
9) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мекеме қызметкерлерін көтермелеу шараларын қабылдайды және оларға тәртіптік жаза қолданады;
10) өз орынбасарының (орынбасарларының) және мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерінің шеңберін айқындайды;
11) Өзге де функцияларды, оған Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы Жарғымен және уәкілетті органмен жүктеуді жүзеге асырады.
5. Мекеменің мүлкін құру тәртібі
26. Мекеменің мүлкін заңды тұлғаның активтері құрайды, олардың құны оның балансында көрсетіледі. Мекеменің мүлкі:
1) меншік иесі оған берген мүлікті;
2) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздерден тұрады.
- Мекеме өзіне бекітілген мүлікті және өзі смета бойынша бөлінген қаражаттан сатып алған мүлікті өз бетінше иеліктен шығаруға немесе оған өзге де тәсілмен билік етуге құқылы емес.
- Егер қосымша қаржыландыру көзі Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленбесе, Мекеменің қызметі облыстық бюджеттен қаржыландырылады.
29.Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есеп жүргізеді және есептілікті ұсынады.
- Мекеменің қаржы - шаруашылық қызметін тексеруді және тексеруді уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіппен жүзеге асырады.
6. Мекемедегі жұмыс режимі
31. Мекеменің жұмыс режимі ішкі еңбек тәртібінің ережелерімен белгіленеді және Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуге тиіс.
7. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
32. Мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу уәкілетті органның келісімі бойынша жүргізіледі.
- Мекеменің бекіту құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтырулар сәйкес тіркеледі
Қазақстан Республикасының заңнамасымен.
8. Мекемені тіркеу және тарату шарттары
34. Мекемені тіркеу және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
9. Филиалдар мен өкілдіктер туралы мәліметтер
35. Мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.